Friday, January 02, 2015

Accident di Tahun Baru

Nampak gayanya, bukan permulaan yang bagus untuk tahun baru 2015 nih.
Awal-awal pagi, hari pertama kerja, dan tak sampai 100m dari rumah... kena hentam dengan taxi.
*sigh*

 


Al-kesah nya... Aku berada di 1st traffic light depan rumah aku, lampu dah turned to green. Aku jalan macam biasa, bukan laju pon... ada sebuah taxi buat u-turn. aku pon honk la; dia nak jalan jugak tu... ish!!.. accident la jawab nye... Aku da brake slowly, tapi since taxi tu dah makan jalan aku, accident tu tetap jadik la... hmmm Alhamdulillah, belah kiri tak ape-ape. Tayar langgar divider sikit jek. Side kanan depan kereta la yang teruk. Abes fog light and bumber tuh. uwaaaaaa tensen!!



Mood : Masih dalam trauma + sedihhhh.. Jom mandi bunga!

No comments:

Post a Comment