Tuesday, September 06, 2011

Cuti2 M'sia Edisi September

Again, i wish uolllz Happy Ed Mubarak !!

Actually ktrg sefamilia x beraya pon. total umh yg berjaya di visit : 4 buah jek. hebat, kan? n seperti biase, ktrg will surely pegi makan Mee Bandung - best in the world! only in Batu Pahat. i know, Mee Bandung Muar lg femes, tp aku xprefer sgt. for me, Batu Pahat pye kurg pedas (sesuwai utk org yg xreti mkn pds mcm aku); kurg udang geragau (udang kecik2 yg mampu wat idong aku gatal spjg hari); kuah kcg yg pekat; and ade sutun feveret aku tuh. yum yummy!!! lg sedap klu mkn ngan nasik. wut? nasik?? mcm pelik, kn? tp tu cara ktrg se-familia mkn mee bandung. most recommended
Batu Pahat... kampung halamanku. nasebbaek nenek2 aku idop lg. mood berhari raya masih ada. best tau beraya di kampung. kwn2 aku yg xde kmpung sume envy kat aku. dlu mse kecik, aku xde feel sonok balik kmpong cmtuh. yela, asal blk kmpong jek, bdn aku berkudis kena geget nyamuk. kulit sensitive mcm ni mmg leceh nk jaga. facilities kat kmpong... jgn ckpla. mmg x power cm kat KL nih. tp skali skala klu dpt nikmati ketenangan dgn tgok pokok2 sekeliling... rase sgt2 calm, peaceful, rileks, and freedom! *hmmm*

Pastu, ktrg balik Labis then Segamat.. x beraya langsung till balik KL. ktrg byk spent mase tgok astro kat umh and main2 ngan ank buah aku, Si Umar Darwish yg sgt manja ittew.
.
.
.
Next Plan.. jeng jeng jeng!
1) Ke Tioman Island this coming Friday. first time nk g snorkeling hehehe. sounds great, right ^_^

2) Pastu blk Segamat, cause kwn skolah menengah 2 org nk kawen date yg same. Congratz to Illy & pasangan and Zura & Faiz. dpt jumpe my old bff, Ekin... rindu nyer kat korg sumer

3) Masih dlm perancangan ke Melaka, with Teha + Ib + Fizah + Aini + Saidah = geng bas uitm. nk g wedding Mahani. Congratz Mahani! smbil menyelam leh minum air laut. leh lepak2, jln2 and shopping2 kat Melaka. *wink2*


busy, mak! tapi mak ok je... again, jadual weekend aku full lg. 
oh ya, November ada family day ke Mersing!!! best nye cuti2 M'sia kali nih
wish everything going smoothly

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin... 
Salam Syawal 1432hijrah

No comments:

Post a Comment