Tuesday, April 12, 2011

Da Start Kering Idea

Semenjak dua menjak 're-brand' dr azscute --> azscutie nih; rase2nye aku kena tapis sume menda yg aku tulis kat cni. bukan rase2, mmg kena. tapi kan... dah name nye belog, so ptotnye sesuke hati mak bapak aku la nk tulis ape

tp xpela, aku malas nk tegakkan benang yg basah, tkot putus la benang tu nnt. thus, pasni2 aku jz akan cecite psl xtvt aku jek, especially jenjalan pye cite.. 

psl Taipei yg aku pegi last month, tu kena hold dulu. sbb xde idea cmne nk jdkkan cite tu lebey menarik. since aku x enjoy sgt kat sane and ade problem with participants (Singaporean), hmmm maybe after aku balik dr Saigon nnt aku cecite yek.

haaa, cant wait utk shopping2 kat Saigon this weekend. standby duet! 
and last but not least, ticket ke Singapore dah confirm. YAHOOO!!! boss pon da approved cuti. ngeh3.


p/s: thun ni plg best jenjalan.

Jan:Thai > Feb:Indonesia > Mar:Taiwan > Apr:Vietnam > May:Singapore

"ni bru Asean Countries ngeh3" kata aku dgn sumbung nye

No comments:

Post a Comment