Tuesday, September 13, 2011

Obses ngan MallWorld

di influence oleh Cik Mazlin, tym aku lepaks umah dia awal thun arituh. smpi la ni aku maen game kat FB ni. kena bukak 5 hari berturut2 klu nk free gift (bukan free gift betol2 pon). dlu, aku xpnah maen 1 game pon kat FB ni, skunk agak active. pagi2, masuk ofc, bukak fb, troz bukak Mall World ni...
Mai mai dtg kedai akue

klu nk dpt point lebey, g la kutip2 baju (cleaning) kat store aku and store2 'neighbour' aku. pastu join 'Fashion Show'. klu dpt rank #1 dpt Crdt 2, klu #2 dpt $1,500, #3 #1,000. klu #4-8 dpt $500 jek.

nk maen ape ek arini?
ada gak Roda Impian. dlm ni name dia "Wheel of Fashion", klu nk duet lebey / gift maen la bnda alah ni. tapi sehari dpt 1 free chance jek. yg "Dressing Room" and "Missing Piece" lak kena match2 kan - x kirela baju ke, accessories ke, kasut ke... yg lg 2 kt bwh tu aku xsuke maen.

klu mls jg kedai, leh g shopping2, .. leh g "mall", ala2 MidValley la. aku da smpai level 43, skrg ade dlm 80 kdai aku leh shopping. tp bukan nye leh beli sume - tgok bajet la.
ni contoh kdai aku leh shopping
Macam dlm gambar atas tu, aku ade $14,731. klu xnk shopping brg2, leh invest utk kdai. leh beli stock from catalog, leh renovate kdai, tmbh furniture, wallpaper, lampu2 ke...ikut suke2 hatila.

last but not least, time utk make over.

Ini la hasil2nye
yg hanjing tu aku beli 4Credit. agak mahal. skrg dah xleh nk return. so kena feed dia everyday. xpela, yg penting dia cute.

kerana ke'obses'an aku ini. aku pnah dpt rank #29 worldwide. ni ntah bile pye record. mls nk check ari2. x caye? ni buktinye:
ko mampu?

jom join aku maen MallWorld at FaceBook ni *wink2*

No comments:

Post a Comment