Friday, August 15, 2014

Baca Novel

Honestly aku tengah bermalas-malasan untuk update blog. sebab aku tau tak de sape pon yang bace... sendirik taip, sendirik bace. kesian sgt la kan.

seriously, memang tengah malas tahap gaban. busy? boleh laaa. tgh buat Mt. Aconcagua, Argentina sket2. and... baru ada kesempatan nak buat filing year 2010-current.. sekarang tengah mood beraya lagi. "kita beraya selama sebulan lalalala". craving for lemang la. sape ada?

la ni tengah budaya membaca. must admit la yang aku ni bukan seorang ulat buku. ulat bulu tu maybe lah. 


ni haaa buku-buku cerita yang aku tengah hadap skrg nih


and looking forward to have similar book in my bookshelf... "Turning Thirty"~~ sape pernah baca, best tak? nak pinjam!!


as well as "A Walk to Remember" and "One Night in Italy" and also other Alexandra Potter's books. sejak baca buku "Don't You Forget About Me", written by Alexandra, terus jatuh chenta beb dengan penulisan dia yang quite sempoi tu, imaginative and of course, part2 romantic... *blush* bak kata orang "read few pages, and now i'm hooked"

 

btw, novel melayu tak berapa nak masuk dengan kepala hotak aku. last Raya, ada try baca novel adik - "Kopi Lady ku". hampeh gilerrr!!!! sangat2 TAK recommend uolz utk baca. seriously, better JANGAN BACA than sorry. 
pict taken from internet
better aku baca over-and-over-and-over-again komik2 aku yang menimbun nih
tapi novel "Pelabuhan Kasih" kat bawah ni aku suka la. baca masa aku Diploma (2005). the one and only Malay Novel yang aku ada. seriously
buku Tun Mahathir ni aku baca baru 5%. menarik tp too deep. kena concentrate 120% baru paham. kalau tak, jadik bedtime story book jelaaa





Reading Mode : ACTIVATED!

No comments:

Post a Comment